Opinie o Nas
Reklamacje i zwroty

REKLAMACJE I ZWROTY

GWARANCJA

JEŻELI OTRZYMANY PRODUKT BĘDZIE POSIADAŁ WADY UKRYTE LUB USZKODZI SIĘ PODCZAS UŻYTKOWANIA W TERMINIE 24 MIESIĘCY Z PRZYCZYN NIEZALEŻNYCH OD CIEBIE, MOŻESZ SKORZYSTAĆ Z PRAWA GWARANCYJNEGO, O ILE GWARANCJA ZOSTAŁA UDZIELONA NP. PRZEZ PRODUCENTA, IMPORTERA LUB SPRZEDAWCĘ (OPIS PRODUKTU). W PRZYPADKU KONIECZNOŚCI SKORZYSTANIA Z GWARANCJI ZALECA SIĘ NAJPIERW KONTAKT ZE SKLEPEM W CELU USTALENIA SZCZEGÓŁÓW JEJ REALIZACJI.

REKLAMACJA

JEŚLI PO DOKONANIU ZAKUPU OKAŻE SIĘ, ŻE OTRZYMANY TOWAR NIE DZIAŁA PRAWIDŁOWO LUB STWIERDZIŁEŚ INNĄ NIEZGODNOŚĆ TOWARU Z ZAWARTĄ UMOWĄ, A TOWAR NABYŁEŚ JAKO KONSUMENT, MASZ PRAWO ZŁOŻYĆ REKLAMACJĘ. CO DO ZASADY, WADLIWY TOWAR POWINIEN ZOSTAĆ ODESŁANY DO SPRZEDAWCY, ABY UMOŻLIWIĆ MU ZBADANIE ZASADNOŚCI REKLAMACJI. W RAZIE WĄTPLIWOŚCI SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI CELEM USTALENIA KOLEJNYCH KROKÓW. W PRZYPADKU WYSYŁEK KURIERSKICH, ZALECAMY SPRAWDZIĆ ZAWARTOŚĆ PRZESYŁKI W OBECNOŚCI PRZEWOŹNIKA. W RAZIE WYKRYCIA USZKODZEŃ MECHANICZNYCH LUB BRAKU CZĘŚCI ZAMÓWIENIA PROSIMY SPORZĄDZIĆ TZW. PROTOKÓŁ SZKODY.

ZWROT PRODUKTU – GWARANTOWANE 14 DNI NA ZWROT DLA KONSUMENTÓW. KOSZT ZWROTU POKRYWA KUPUJĄCY. JEGO WYSOKOŚĆ ZALEŻY OD WYBRANEJ FORMY WYSYŁKI PRZEZ KUPUJĄCEGO CHCĄCEGO DOKONAĆ ZWROTU. NA ZYCZENIE KUPUJĄCEGO DLA JEGO WYGODY SPRZEDAWCA MOŻE UDOSTĘPNIĆ JEDNORAZOWY KOD ZWROTU DO REALIZACJI WYSYŁKI ZA POŚREDNICTWEM PACZKOMATÓW INPOST. KOSZT TAKIEGO KODU TO 8ZŁ.

PAMIĘTAJ:

• JEŚLI CHCESZ ZWRÓCIĆ TOWAR, POWINIENEŚ W TERMINIE 14 DNI OD JEGO OTRZYMANIA, PRZYSŁAĆ NA PIŚMIE (NP. LISTEM POLECONYM) CHĘĆ REZYGNACJI Z ZAKUPU TOWARU (ODSTĄPIENIE OD UMOWY SPRZEDAŻY). W JEDNEJ PRZESYŁCE MOŻNA OCZYWIŚCIE DOŁĄCZYĆ ZWRACANY PRODUKT. FORMĘ WYSYŁKI WYBIERASZ SAMODZIELNIE, WEDŁUG UZNANIA.

PEŁNE INFORMACJE DOTYCZĄCE ZWROTÓW ZNAJDUJĄ SIĘ W REGULAMINIE SKLEPU.

FORMULARZ ZWROTU

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl