Opinie o Nas
Reklamacje i zwroty

REKLAMACJE I ZWROTY

GWARANCJA

JEŻELI OTRZYMANY PRODUKT BĘDZIE POSIADAŁ WADY UKRYTE LUB USZKODZI SIĘ PODCZAS UŻYTKOWANIA W TERMINIE 24 MIESIĘCY Z PRZYCZYN NIEZALEŻNYCH OD CIEBIE, MOŻESZ SKORZYSTAĆ Z PRAWA GWARANCYJNEGO, O ILE GWARANCJA ZOSTAŁA UDZIELONA NP. PRZEZ PRODUCENTA, IMPORTERA LUB SPRZEDAWCĘ (OPIS PRODUKTU). W PRZYPADKU KONIECZNOŚCI SKORZYSTANIA Z GWARANCJI ZALECA SIĘ NAJPIERW KONTAKT ZE SKLEPEM W CELU USTALENIA SZCZEGÓŁÓW JEJ REALIZACJI.

REKLAMACJA

JEŚLI PO DOKONANIU ZAKUPU OKAŻE SIĘ, ŻE OTRZYMANY TOWAR NIE DZIAŁA PRAWIDŁOWO LUB STWIERDZIŁEŚ INNĄ NIEZGODNOŚĆ TOWARU Z ZAWARTĄ UMOWĄ, A TOWAR NABYŁEŚ JAKO KONSUMENT, MASZ PRAWO ZŁOŻYĆ REKLAMACJĘ. CO DO ZASADY, WADLIWY TOWAR POWINIEN ZOSTAĆ ODESŁANY DO SPRZEDAWCY, ABY UMOŻLIWIĆ MU ZBADANIE ZASADNOŚCI REKLAMACJI. W RAZIE WĄTPLIWOŚCI SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI CELEM USTALENIA KOLEJNYCH KROKÓW. W PRZYPADKU WYSYŁEK KURIERSKICH, ZALECAMY SPRAWDZIĆ ZAWARTOŚĆ PRZESYŁKI W OBECNOŚCI PRZEWOŹNIKA. W RAZIE WYKRYCIA USZKODZEŃ MECHANICZNYCH LUB BRAKU CZĘŚCI ZAMÓWIENIA PROSIMY SPORZĄDZIĆ TZW. PROTOKÓŁ SZKODY.

ZWROT PRODUKTU – GWARANTOWANE 14 DNI NA ZWROT DLA KONSUMENTÓW (NIE OBEJMUJE INSTYTUCJI I PODMIOTÓW GOSPODARCZYCH).

PAMIĘTAJ:

• JEŚLI CHCESZ ZWRÓCIĆ TOWAR, POWINIENEŚ W TERMINIE 14 DNI OD JEGO OTRZYMANIA, PRZYSŁAĆ NA PIŚMIE (NP. LISTEM POLECONYM) CHĘĆ REZYGNACJI Z ZAKUPU TOWARU (ODSTĄPIENIE OD UMOWY SPRZEDAŻY). W JEDNEJ PRZESYŁCE MOŻNA OCZYWIŚCIE DOŁĄCZYĆ ZWRACANY PRODUKT. FORMĘ WYSYŁKI WYBIERASZ SAMODZIELNIE, WEDŁUG UZNANIA.

PEŁNE INFORMACJE DOTYCZĄCE ZWROTÓW ZNAJDUJĄ SIĘ W REGULAMINIE SKLEPU.

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl